luni, 5 octombrie 2015

Sa ne cunostem!

Numele meu este Alice. 

Sper sa va faca placere sa cititi blogul meu si sa ne cunoastem! Sunt o persoana pozitiva, mereu dornica sa cunosc oameni si sa traiesc viata.

Imi plac pisicile,fluturii si florile. Mereu am fost o visatoare si am iubit natura.

Pupici!


Un comentariu:

  1. Buna seara, Ma numesc Cosmina si sunt la inceput de drum cu Dieta Rina, iar articolul dumneavoastra mi se pare unul.din cel mao explicit articol cu privire la aceasta dieta, insa am cateva intrebari, cu privire la fistic, sunt o mare fana a fisticului si nucilor, unde le pot incadra sau mai bine zis combina in alimentatie, iar cu privire la ziia de carbohidrati, am inteles ca este obligatoriu minin 4 patratele de ciocolata neagra, dar ca ex. pot manca la pranz paste si la cina pizza ? iar daca, da, asta inseamna ca daca am mancat pizza, nu mai pot manca desert ? Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere